Oceniaj lokal po… łazience

Tworząc lokal, musimy pamiętać o bardzo wielu rzeczach. Często jednak zapominamy o łazience. Wydaje się ona nieistotna, ot taki dodatek do całości. Przecież klient przychodzi dobrze zjeść lub się napić, jeśli mowa akurat o barze. Łazienka owszem, być musi, ale kogo obchodzi, jak ona wygląda? Otóż nic bardziej mylnego! Nie bez powodu mówi się, aby lokal oceniać po łazience. Jeśli bowiem łazienka jest czysta, schludna, zadbana a obok zawsze wisi papier, z dużym prawdopodobieństwem o inne rzeczy w lokalu dba się równie mocno, a może nawet bardziej. Poza tym nikt nie lubi korzystać z łazienki obskurnej i brudnej, a brak papieru jest skrajnie frustrujący. Jak więc wyposażyć naszą łazienkę, aby spełniała oczekiwania klientów?

Podstawowe wyposażenie

Łazienka w lokalu musi być zaopatrzona w kilka sztandarowych elementów wyposażenia. Naturalnie musi się w niej znajdować kibelek, umywalka, lustro i kosz na śmieci – jest to rzecz oczywista. Obok kibelka powinna znajdować się szczotka do czyszczenia klozetu, nie tylko dla obsługi, ale również dostępna dla klienta. Istnieją także akcesoria do łazienki, dzięki którym uatrakcyjnimy naszą łazienkę. Jednym z nich jest dozownik do mydła. Pozwala on na ekonomiczne użytkowanie mydła i zachowanie odpowiedniej higieny. Ponadto jest to bardzo wygodny sposób i wiesza się go na ścianie, oszczędzając miejsce i niwelując ryzyko, że mydło w tajemniczych okolicznościach nam zniknie. Tak samo podajnik na ręczniki papierowe. Normalny ręcznik nie ma racji bytu w lokalu – jest to niehigieniczne. Stawianie rolki ręczników obok zlewu jest rozwiązaniem, ale ryzykujemy zamoczenie papieru i zużycie zbyt dużą jego ilość. Stąd też podajnik do papieru rozwiązuje ten problem perfekcyjnie. Jeszcze lepszym rozwiązaniem jest suszarka ścienna do rąk, która jest najbardziej higieniczna i minimalizuje nam zużycie papieru, który wcale nie jest tani. Tak wyposażona łazienka – dodatkowo schludna i na bieżącą kontrolowana przez obsługę lokalu – z pewnością wzbudzi zadowolenie naszych wymagających klientów.

Dodaj komentarz